..i zacznę znowuż zacznę odpowiadać od końca
Faktycznie, muszę przyznać, że się trochę zapędziłem z tą 300-metrową przecinką w przypadku Air France 296. Przykład wyszukałem na szybko, więc wszystkich szczegółów nie sprawdziłem. Masz rację, samolot zaczął porządnie ścinać drzewa dopiero w drugiej fazie lotu w obszarze lasu (dystans ok. 100-150 m). Nie zmienia to jednak faktu, że drzewa były ścinane.
Zresztą, nie ma się tu co nad tym przypadkiem niepotrzebnie dalej rozwodzić.
Nie bez powodu podałem jeszcze inny, o wiele bardziej wymowny w kwestii ścinania drzew przez samolot, przykład katastrofy. "Kościuszko" ciachnął dobre 300 metrów lasu i nie ma co do tego żadnych wątpliwości...
…raczysz sobie koleś bezczelne żarty stroić,.. i pozostaw kościuszko i kabaty bo po prostu nie mamy materiału by móc dyskutować o cięciu skrzydłami …a akurat w tym konkretnie przypadku katastrofy airbusa, nie było żadnego cięcia skrzydłami drzew, a było jedynie ich gniecenie głownie tyłkiem oraz skrzydłami, ich jedynie całą dolną płaszczyzną, …w każdym bądź razie nie było cięcia drzew ich krawędzią,.. patrz kąt natarcia skrzydeł i całego airbusa na las, …kąt utrzymywany prawie do końca, przez całą jego podróż po lesie, aż do pożaru, …co dokładnie widać po zadartym do góry jego nosie, na filmiku z katastrofy airbusa, ..ponadto to gniecenie drzew dolną płaszczyzną skrzydeł było tylko do czasu aż tyłek airbusa 320 nie siadł całkowicie na ziemi i nie zaczął ryć glebę, co zwiększyło na tyle napór giętych wierzchołków drzew na dolną płaszczyznę skrzydeł ,że się w końcu wzięły i urwały, a jak urwały to zawarte w nich paliwo wybuchło no i to właściwie wszystko ,..tak że ta 150 przecinka to więcej z samego kadłuba, otwartego podwozia, wypuszczonych klap, wybuchu i samego pożaru oraz cięć przy akcji ratowniczej, niż z cięcia skrzydłami.
..i jeszcze raz przypomnę opis z wiki
Pierwszy przelot miał się odbyć z małą prędkością, na wysokości 100 stóp (30 m), w konfiguracji jak do lądowania: z otwartym podwoziem, wypuszczonymi klapami i dużym kątem natarcia; drugi na wysokości 300 stóp, w normalnej konfiguracji przelotowej[2].
Po starcie samolot osiągnął wysokość 1000 stóp, po czym rozpoczął obniżanie, mając w zasięgu wzroku lotnisko w Habsheim. O 14:45:14 kopilot zameldował osiągnięcie wysokości 100 stóp. Mimo tego samolot kontynuował zniżanie do około 30–35 stóp. O 14:45:35 ciąg silników zaczął się zwiększać, nie było to jednak w stanie dostatecznie szybko zwiększyć wysokości lotu. O 14:45:40 samolot zawadził o drzewa na końcu pasa startowego i łagodnie spadł w lesie, wybijając długą na 150 m przecinkę i tracąc przy tym obydwa skrzydła. Wybuchł pożar, który został szybko ugaszony. Większość pasażerów opuściła wrak o własnych siłach przez wyjścia awaryjne, pozostali zostali wyprowadzeni przez ekipy ratunkowe. Zginęło trzech pasażerów, kilkudziesięciu odniosło lżejsze lub cięższe obrażenia.
Wypadek został sfilmowany przez kilku widzów pokazu.
....nic dodać nic ująć, ..wyjątkowa rzetelność i wyjątkowa uczciwość tego polskiego niby naukowca,..
Nie przesadzaj (….)
..i znowuż raczysz sobie koleś bezczelne żarty stroić,
(1) .. po pierwsze pisząc na końcu tamtego posta…. o twojej wyjątkowej rzetelności i wyjątkowej twojej uczciwości, mającej niby cechować warsztat polskiego naukowca,
..miałem na myśli nie tylko twoje matactwa i oszustwa związane bezpośrednio z katastrofą airbusa, ale również te wszystkie które ci wcześnie tutaj wytknąłem, .. pamiętasz?.. zaczęło się od tych niby to wg ciebie nadświetlnych „świetlnych zajączków”, ..następnie już tylko skupiwszy się na twoich jawnych kłamstwach i oszustwach poczynionych tutaj z zakresu 9/11, czyli w kolejności:
… z pięciominutowym i wysokotemperaturowym pożarem kerosyny oraz z niby naturalnym efektem kominowym, na zabezpieczenie zapotrzebowania na tlen dla tego niby węglowodorowego,
… z budową wież, pomijającą przeróżne moce ich rdzeni również tę przeciwogniową, … z niby to występowaniem czterokrotnych wyboczeń kolumn rdzenia,
… z przyjęciem występowania obrotu wokół środka ciężkości przy upadku górnej części wtc2 miast prostej dźwigni z punktem oparcia w rdzeniu,
… z czasem upadku budynków wtc. oraz oszukańczym wyliczeniem czasu upadku wież przy uwzględnieniu jedynie opóźnień w spadku, w stosunku do czasu swobodnego upadku, o niezwykle cudowne przyrosty spadającej masy o masę piętra, co piętro wynikające z oszukańczego i stricte wybiórczego zastosowania prawda zachowania pędu,
... z temperaturami gruzowiska, dyssypacją, niby efektem papierosowym i niby tylko niewielkimi obszarami gorąca mającymi niby wynikać z przeprowadzonej spektrografii termofotek,
... ze sztubackim wyliczeniem, tak można byłoby je określić, gdyby nie stricte manipulacyjny charakter tego twego liczenia niby możliwości latania boeingów z prędkościami powyżej 800 km/h na poziomie 300m,… np. przy założeniu prostej proporcjonalności zmian dla dowolnie wybranego czynnika, pasującego ci w tym oszustwie , tutaj proporcjonalnych zmian bezpiecznej prędkości boeingów określonej doświadczalnie dla wysokości powyżej 10.000 m, ..bez uwzględniania innych czynników oraz ich kompletnie nieproporcjonalnych zmian jak to jest w przypadku choćby burzliwości przepływu rzeczywistego ośrodka, na różnych jego wysokościach oraz przy różnych jego gęstościach, i temperaturach, na tych wysokościach.. w dodatku niby to bez jakiejkolwiek wymiany ciepła z dużo gęstszym i dużo bardziej ciepłym ośrodkiem dla niskich wysokości, przy nienależnym założeniu niby tylko zachodzenia przemian określonych dla gazu/ośrodka doskonałego, ..co w sumie razem jest po prostu tylko jakąś paranormalną naukową kpiną,
… z oszustwami mającymi niby to dyskwalifikować tezy zawarte w „september clues”, …począwszy od skrupulatnych liczeń małych katów dla perspektywicznych skróceń długości z pominięciem łuków oraz kątów większych, o prędkości nie wspomnę,.. po widzenie płaszczyzn dachu wież z wysokości o ok. 140 niższych od samych wież, .. oraz kolorowym wymalowywaniu na fotkach zrobionych z wysokości powyżej wież, niby to punktów i linii ujęć miejsca poniżej wysokości wież w dodatku z wymalowaniem na zestawieniu fotek, ujęcia z punktu niby to niższego niż wysokość wież na fotce zdjętej wyraźnie wyżej. niż ta druga zestawiona na której malowano ujęcie wież z helikoptera latającego nad nimi, czy
… z oszukańczymi insynuacjami mającymi zdyskwalifikować znalezione i pobrane próbki nanotermitu w pyle zalegającym Manhattan, po zwałkach budynków wtc. oraz
… ta z katastrofą airbusa daną na przykład cięcia skrzydłami, którą wcześniej omówiłem
(2) ….po drugie pisząc również tam, o obrażaniu i podważaniu prestiżu tymi twoimi oszustwami, kłamstwami i manipulacjami miałem nie tylko na myśli prestiż polskich naukowców oraz prestiż ich warsztatu czy tylko prestiż polskiej nauki,
..ale również prestiż:
a) … tego forum, które nie tylko,
…. dziwnie oraz bez najmniejszych zastrzeżeń, w dodatku nagradzając zasługami umożliwia ci, by nie rzecz, że wręcz ułatwia ci [i twemu koledze] przedstawianie tego typu oszukańczych, manipulacyjnych i kłamliwych prezentacji, niby to naukowych,
[działania nadmoderatora i nadadmina illa, są w tym względzie nader wymowne, co osobiście doświadczyłem oraz zapewne jeszcze doświadczę, gdy tylko znowu wykażę lub tylko przypomnę twoje i kolegi kolejne kłamstwa ],… ale
… również bez najmniejszych zastrzeżeń pozwala ci się prezentować się jako akademicki naukowiec, mimo wykazanych przez mnie twych licznych oszustw, manipulacji i kłamstw nie godnych żadnego akademickiego naukowca, nie tylko niby polskiego, …
b) ... jak i tych, którzy chwalili cię i dawali ci punkty reputacji za te stricte oszukańcze wyliczenia, z różnych swoich względów począwszy od pozowania na mądrego po zaskarbianie sobie przychylności podobnych sobie forumowiczów oraz samej administracji forum ( lektura twej reputacji to bardzo dobry materiał badawczy, …w tym względzie jak również we względach łamania kręgosłupów moralnych przez tego typu narzędzia )