Skocz do zawartości


Informacje o artykule

  • Dodany: 25.06.2011 - 11:23
  • Aktualizacja: 23.07.2011 - 15:13
  • Wyświetleń: 7466
  • Odnośnik do tematu na forum:
    http://www.paranormalne.pl/topic/264-historia-silnika-z-pentagonu/

    Podyskutuj o tym artykule na forum
 


* * * * *
0 Ocen

Historia silnika z Pentagonu

Napisane przez dj_cinex dnia 25.06.2011 - 11:23
Komentuj na forum

Karl Shwarz wraz ze swoją grupą starał się zidentyfikować silnik z obiektu, który uderzył w Pentagon. Wcześniej został zidentyfikowany silnik Boeing'a 737 CFM56, nie Boeing'a 767 (jak twierdzi Rząd USA), który wylądował na ulicy Nowego Jorku i który był pozostałością po samolocie uderzającym w wieże południową.

Dołączona grafika

Jedna z fotografii pokazuje agenta FBI, który przygląda się silnikowi Boeing'a 737


Silniki, które zostały odkryte z Lotu 93, Pentagonu i Strefy Zero pokazują, iż użyto pokrewnych (jeśli nie tych samych) samolotów w całych atakach dnia 9/11. Śledczy Karla Shwarza starali się zidentyfikować te części:

Dołączona grafika


Strona internetowa www.praxair.com określiła silnik jako JT8D. Po jakimś czasie strona ta została zlikwidowana aby bronić "winnych" (przyp. tłum. - aktualnie działa lecz jej nie przeglądałem i nie wiem jakie treści dot. 9/11 przechowuje).

Dołączona grafika


Oczywiste jest, że silnik JT8D jest o ponad połowę mniejszy od silników Boeing'a 757. Od kiedy dwa takie silniki zostały odkryte w Pentagonie jasne stało się to, że samolot posiadał dwa silniki pod skrzydłami. Samoloty typu 737-100 i 737-200 posiadają takie silniki. Samolot A-3 Skywarrior posiada natomiast bardzo zbliżone silniki. FBI skonfiskowała wszelkie nagrania wideo, które mogłyby pokazać co uderzyło w Pentagon. FOIA zaapelowała aby pokazać wszelkie zdjęcia dla opinii publicznej... Odpowiedzią na to wezwanie była informacja, że są prowadzone w tej sprawie śledztwa i zdjęcia nie mogą być ujawnione (przykład gry na czas itd.).

Dołączona grafika

Wojsko jest kolejną przykrywką na ten atak. Ta fotografia ukazuje samolot uderzający w Pentagon, który następnie wybucha. Świadkowie zdarzenia uważają , że samolot najpierw wbił się w ścianę, a następnie eksplodował na kawałki. Helikopter, który według teorii samonaprowadzania nakierowywał samolot na Pentagon jest widoczny i zaznaczony na żółto.

Dołączona grafika

Pomiędzy uderzeniem samolotu w Pentagon a zawaleniem się sekcji budynku minęło 30 minut. Ta fotografia przedstawia Pentagon tuż po uderzeniu.


Jako, że samolot rozbił się o budynek itd. należy zwrócić uwagę na silnik na zdjęciu poniżej. Obszar zaznaczony na żółto pokazuje miejsce gdzie fragmenty metalu łączą sekcje silnika. Karl SHwarz twierdzi, że rozmiar obiektu jest właściwy:

Dołączona grafika

Dołączona grafika


Muzeum Nauki i Przemysłu w Chicago ma w swoich zbiorach silnik JT8D, który ma identyczne części co silnik znaleziony w Pentagonie. Silnik jest w przekroju także widać podobne fragmenty (zaznaczony obszar)

Dołączona grafika

To zdjęcie JT8D pochodzi z Francuskiej strony internetowej

Dołączona grafika

Ta fotografia z muzeum pokazuje kompletny silnik.


Trzynaście minut po uderzeniu frontowa sekcja Pentagonu uległa zniszczeniu. Należy zwrócić uwagę na żółte wyróżnienie, które pokazuje silnik. Żadnych bliższych zdjęć niema! Gdy tylko na miejscu zjawiło się FBI, wszelkie próby fotografowania tajemniczego obiektu zostały przerwane. Jamie McIntyle, korespondent CNN w Pentagonie posiadał wszystkie fotografie i nagrania wideo, lecz wszystkie (!) zostały skonfiskowane przez FOIA i nie zostały zwrócone.

Dołączona grafika

Grafika poniżej ma przedstawiać takowe samoloty, których USA ma na pęczki na pustynnych lotniskach...

Dołączona grafika



Tłumaczenie: dj_cinex
Paranormalne.pl
źródło: http://www.rense.com
  • 0