Karl Shwarz wraz ze swoją grupą starał się zidentyfikować silnik z obiektu, który uderzył w Pentagon. Wcześniej został zidentyfikowany silnik Boeing'a 737 CFM56, nie Boeing'a 767 (jak twierdzi Rząd USA), który wylądował na ulicy Nowego Jorku i który był pozostałością po samolocie uderzającym w wieże południową.
Jedna z fotografii pokazuje agenta FBI, który przygląda się silnikowi Boeing'a 737
Silniki, które zostały odkryte z Lotu 93, Pentagonu i Strefy Zero pokazują, iż użyto pokrewnych (jeśli nie tych samych) samolotów w całych atakach dnia 9/11. Śledczy Karla Shwarza starali się zidentyfikować te części:
Strona internetowa www.praxair.com określiła silnik jako JT8D. Po jakimś czasie strona ta została zlikwidowana aby bronić "winnych" (przyp. tłum. - aktualnie działa lecz jej nie przeglądałem i nie wiem jakie treści dot. 9/11 przechowuje).
Oczywiste jest, że silnik JT8D jest o ponad połowę mniejszy od silników Boeing'a 757. Od kiedy dwa takie silniki zostały odkryte w Pentagonie jasne stało się to, że samolot posiadał dwa silniki pod skrzydłami. Samoloty typu 737-100 i 737-200 posiadają takie silniki. Samolot A-3 Skywarrior posiada natomiast bardzo zbliżone silniki. FBI skonfiskowała wszelkie nagrania wideo, które mogłyby pokazać co uderzyło w Pentagon. FOIA zaapelowała aby pokazać wszelkie zdjęcia dla opinii publicznej... Odpowiedzią na to wezwanie była informacja, że są prowadzone w tej sprawie śledztwa i zdjęcia nie mogą być ujawnione (przykład gry na czas itd.).
Wojsko jest kolejną przykrywką na ten atak. Ta fotografia ukazuje samolot uderzający w Pentagon, który następnie wybucha. Świadkowie zdarzenia uważają , że samolot najpierw wbił się w ścianę, a następnie eksplodował na kawałki. Helikopter, który według teorii samonaprowadzania nakierowywał samolot na Pentagon jest widoczny i zaznaczony na żółto.
Pomiędzy uderzeniem samolotu w Pentagon a zawaleniem się sekcji budynku minęło 30 minut. Ta fotografia przedstawia Pentagon tuż po uderzeniu.
Jako, że samolot rozbił się o budynek itd. należy zwrócić uwagę na silnik na zdjęciu poniżej. Obszar zaznaczony na żółto pokazuje miejsce gdzie fragmenty metalu łączą sekcje silnika. Karl SHwarz twierdzi, że rozmiar obiektu jest właściwy:
Muzeum Nauki i Przemysłu w Chicago ma w swoich zbiorach silnik JT8D, który ma identyczne części co silnik znaleziony w Pentagonie. Silnik jest w przekroju także widać podobne fragmenty (zaznaczony obszar)
To zdjęcie JT8D pochodzi z Francuskiej strony internetowej
Ta fotografia z muzeum pokazuje kompletny silnik.
Trzynaście minut po uderzeniu frontowa sekcja Pentagonu uległa zniszczeniu. Należy zwrócić uwagę na żółte wyróżnienie, które pokazuje silnik. Żadnych bliższych zdjęć niema! Gdy tylko na miejscu zjawiło się FBI, wszelkie próby fotografowania tajemniczego obiektu zostały przerwane. Jamie McIntyle, korespondent CNN w Pentagonie posiadał wszystkie fotografie i nagrania wideo, lecz wszystkie (!) zostały skonfiskowane przez FOIA i nie zostały zwrócone.
Grafika poniżej ma przedstawiać takowe samoloty, których USA ma na pęczki na pustynnych lotniskach...
Tłumaczenie: dj_cinex
Paranormalne.pl
źródło: http://www.rense.com